Loading

Dr.Öğr.Üyesi

Nuray ÇALIŞKAN DEDEOĞLU

Eğitim Fakültesi

Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

İletişim

ndedeoglu@sakarya.edu.tr

+90 (264) 295 54 54 (7148) https://tr.pinterest.com/ncdedeoglu/

3-KİTAPLAR :
1 ÇALIŞKAN DEDEOĞLU NURAY - İlk ve Orta Öğretimde Değerler Eğitimi Uygulamaları - Pegem Akademi - pp.133 - Türkçe - 2023
2 ÇALIŞKAN DEDEOĞLU NURAY - Matematik eğitiminde teoriler - Pegem Akademi - pp.291 - Türkçe - 2016
3 ÇALIŞKAN DEDEOĞLU NURAY - Usages de la géométrie dynamique par des enseignants de collège Des potentialités à la mise en oeuvre: quelles motivations, quelles pratiques? - Editions Universitaires Europeennes - Fransızca - 2010
7-BİLDİRİLER :
1 LAÇİN ŞİMŞEK CANAN, ÖZTUNA KAPLAN AYSUN, ÇALIŞKAN DEDEOĞLU NURAY - S-T-E-M: STEM’in anlaşılmasına engel bu kodlama olabilir mi?” - pp.1354 - Türkçe - 2023
2 ÇÖKELEZ AYTEKİN, KAYA PAZARBAŞI ÇİĞDEM, ÇALIŞKAN DEDEOĞLU NURAY, VURAL ÇELİK HANDE, AVCI YAĞMUR GİZEM - Design Input in Education: Science Centers for Children - İngilizce - 2022
3 ÇALIŞKAN DEDEOĞLU NURAY, Aydemir Eda - Uzaktan Eğitimde Sanal Matematik Sınıf Araçları - pp.335 - Türkçe - 2021
4 Altun Özlem, ÇALIŞKAN DEDEOĞLU NURAY - Sınıf Öğretmenlerinin Zihinden İşlem Yapma Konusuna İlişkin Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi - Türkçe - 2021
5 ALAT ZEYNEP,ÇALIŞKAN DEDEOĞLU NURAY,dinçerler özge - Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Staj Planlarının Matematik Çalışmaları Açısından İncelenmesi - pp.463 - Türkçe - 2019
6 Soysal Mustafa Talha,ÇALIŞKAN DEDEOĞLU NURAY,LAÇİN ŞİMŞEK CANAN - Matematik Dersi Kazanımları Fen Bilimleri Dersini Destekliyor Mu? - pp.110 - Türkçe - 2019
7 Bozjanov Toyly,ÇALIŞKAN DEDEOĞLU NURAY - Ortaokul Öğrencilerinin Dinamik Geometri Ortamında Varsayımda Bulunma Süreci - pp.193 - İngilizce - 2018
8 Eğerci Önder,ÇALIŞKAN DEDEOĞLU NURAY - Problem Solving Competencies of Mathematics Teachers During Concrete Operational Stage - pp.171 - Türkçe - 2018
9 ÇALIŞKAN DEDEOĞLU NURAY,ÇAYLAN BÜŞRA,TAKUNYACI MİTHAT,ERGENE ÖZKAN - Matematik ve Teknoloji tutum ölçeği (MTTÖ): Geçerlik ve güvenirlik çalışması - pp.141 - Türkçe - 2017
10 ÇALIŞKAN DEDEOĞLU NURAY - Preservice Mathematics Teachers’ Mathematizing Skills in The Process of Solving a Real Life - pp.256 - İngilizce - 2017
11 ÇALIŞKAN DEDEOĞLU NURAY - Matematik öğretmenlerinin dinamik geometri ortamında bir kara kutu etkinliği süreci - pp.219 - Türkçe - 2015
12 ÇALIŞKAN DEDEOĞLU NURAY,ZEHRA GÖKÇE - Ortaokul öğrencilerinin matematik terimlerini sözel ve matematiksel temsil becerileri - pp.1028 - Türkçe - 2014
13 ALAT ZEYNEP,ÇALIŞKAN DEDEOĞLU NURAY - Professional Development of Early Childhood Mentor Teachers in Teaching Math - Vol.106 - pp.2139 - ISSN : 18770428 - DOI : 10.1016/j.sbspro.2013.12.244 - İngilizce - 2013
14 ÇALIŞKAN DEDEOĞLU NURAY,ZEHRA GÖKÇE - Ortaokul matematik terimlerinin semantik açıdan incelenmesi - Türkçe - 2013
15 ÇALIŞKAN DEDEOĞLU NURAY,AGAÇ GÜLAY,ERDOĞAN GÜLÇİN,CEREN KOÇAK - MEB destekli sanal öğrenme nesnelerinin matematik öğretiminde etkili teknoloji kullanımı bağlamında incelenmesi - Türkçe - 2012
16 ÇALIŞKAN DEDEOĞLU NURAY - Dinamik geometri ortamında anadolu motiflerinin çözümlenmesi ilkögretim matematik öğretmen adaylarının deneyimleri - Türkçe - 2012
17 ÇALIŞKAN DEDEOĞLU NURAY,ALAT ZEYNEP - Okul öncesi eğitim ve ilköğretim birinci sınıf matematik program kazanımlarının sarmal yaklaşıma göre incelenmesi - Türkçe - 2011
18 ÇALIŞKAN DEDEOĞLU NURAY - İlköğretimde matematiksel ispatın gelişim süreci İlköğretim Matematik Dersi Öğretim Programının incelenmesi - Türkçe - 2010
19 ÇALIŞKAN DEDEOĞLU NURAY - Dinamik Geometri Yazılımlarının Etkin Bir Şekilde Kullanılması Aksiyonlar ve Temel Beceriler - Türkçe - 2007
20 ÇALIŞKAN DEDEOĞLU NURAY - A model to interpret teacher s practices in technology based environment - pp.379 - ISSN : 0771-100X - İngilizce - 2006
21 JEAN BAPTİSTE LAGRANGE,ÇALIŞKAN DEDEOĞLU NURAY,ÖZDEMİR ERDOĞAN EMEL - Teachers using technology models of the complexity of practices - pp.1505 - İngilizce - 2006
22 ÖZDEMİR ERDOĞAN EMEL,ÇALIŞKAN DEDEOĞLU NURAY - La place des TICE dans les mémoires professionnels d IUFM - Fransızca - 2003
10-ÖDÜL :
1 Tübitak Yayın Teşvik Ödülü - 2013
1.2-ESCI VE/VEYA SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Dedeoglu, NC; Alat, Z; - Harmony between Turkish Early Childhood and Primary Mathematics Education Standards - KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI - Vol.12 - pp.2280 - ISSN : 1303-0485 - SUM - English - Article - 2012 - WOS:000309197300029
1.3-ÜAK VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SENATOSU TARAFINDAN BELİRLENEN ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDE TARANAN DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ VEYA ULAKBİM, TR-DİZİN TARAFINDAN TARANAN ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Nuray Çalışkan Dedeoğlu - Preservice Mathematics Teachers’ Ability to Perform the Mathematizing Process: The Cylinder Packing Problem - Participatory Educational Research (PER) - Vol.9 - pp.130 - ISSN : 21486123 - DOI : 10.17275/per.22.132.9.6 - 2022
2 Laçi̇n Şi̇mşek, C., Dedeoğlu, N., Soysal, M. - Ortaokul fen bilimleri ders kitaplarındaki matematiksel kavramların matematik dersi öğretim programı bağlamında incelenmesi - Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi (Online) - pp.609 - DOI : 10.33400/kuje.1148775 - tur - paper - 2022 - TRDizin
3 Eğerci̇, Ö., Dedeoğlu, N. - MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN 5. SINIFLARDA PROBLEM ÇÖZME YETERLİKLERİ - Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - pp.979 - DOI : 10.19171/uefad.941549 - tur - paper - 2021 - TRDizin
1.4-DİĞER ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 ÇALISKAN DEDEOGLU NURAY,ÇAYLAN BÜSRA,TAKUNYACI MITHAT,ERGENE ÖZKAN - Matematik ve Teknoloji Tutum Ölçeginin Türkçeye Uyarlanması: Matematik Ögretmen Adayları için Geçerlik ve Güvenirlik Çalısması - Eğitim ve Teknoloji - Vol.2 - pp.64 - 2020
2 Bozjanov Toyly, Çalışkan Dedeoğlu Nuray - Pre-Service Elemantary Mathematics Teachers’ Views On The Applicability Of Dynamic Geometry Black Box Activities In Classroom Environment - International Journal of Educational Studies in Mathematics - Vol.6 - pp.60 - 2019
3 Ç. Dedeoğlu, N., Agaç, G., Erdoğan, G. ve Koçak, C. - MEB destekli sanal öğrenme nesnelerinin matematik öğretiminde etkili teknoloji kullanımı bağlamında incelenmesi - Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.8(2) - pp.28-40 - 2013
4 Jean Baptiste Lagrange, Nuray Çalışkan Dedeoğlu - Usages de la technologie dans des conditions ordinaires. Le cas de la géométrie dynamique au collège. Potentialités, attentes, pratiques - Recherches en Didactique des Mathématiques - Vol.29 - pp.189 - 2 - 2009
7.2-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Eğerci Önder, Çalışkan Dedeoğlu Nuray - Problem Solving Competencies of Mathematics Teachers During Concrete Operational Stage. - 2018
2 Nuray Çalışkan Dedeoğlu, Zehra Gökçe - Ortaokul öğrencilerinin matematik terimlerini sözel ve matematiksel temsil becerileri - 2014
3 Zeynep Alat, Nuray Çalışkan Dedeoğlu - Professional development of early childhood mentor teachers in teaching math - 25-27 Juin 2013 - 2013
4 Jean Baptiste Lagrange, Nuray Çalışkan Dedeoğlu, Emel Erdoğan - Teachers using technology: models of the complexity of practices - 17-21 February 2005 - 2005
5 Emel Erdoğan, Nuray Çalışkan Dedeoğlu - La place des TICE dans les mémoires professionnels d’IUFM - 20-22 juin 2003 - 2003
7.3-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Soysal Mustafa Talha,ÇALISKAN DEDEOGLU NURAY,LAÇIN SIMSEK CANAN - Matematik Dersi Kazanımları Fen Bilimleri Dersini Destekliyor Mu? - 2019
2 ALAT ZEYNEP,ÇALISKAN DEDEOGLU NURAY,Dinçerler Özge - Okul Öncesi Ögretmen Adaylarının Staj Planlarının Matematik Çalısmaları Açısından Incelenmesi. - 2019
3 Bozjanov Önder, Çalışkan Dedeoğlu Nuray - Ortaokul Ögrencilerinin Dinamik Geometri Ortamında Varsayımda Bulunma Süreci. - 2018
4 Nuray Caliskan Dedeoglu - Preservice Mathematics Teachers’ Mathematizing Skills in The Process of Solving a Real Life Problem - 2017
5 Nuray Çalışkan Dedeoğlu, Gülay Agaç, Gülçin Erdoğan, Ceren Koçak - Meb destekli sanal öğrenme nesnelerinin matematik öğretiminde etkili teknoloji kullanımı bağlamında incelenmesi - 04-06 EKİM 2012 - 2012
6 Nuray Çalışkan Dedeoğlu, Zeynep Alat - Okul öncesi eğitim ve ilköğretim birinci sınıf matematik programı kazanımlarının sarmal yaklaşıma göre incelenmesi - 5-8 Ekim 2011 - 2011
7.4-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA POSTER OLARAK SUNULAN VE YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 ÇALISKAN DEDEOGLU NURAY,ÇAYLAN BÜSRA,TAKUNYACI MITHAT,ERGENE ÖZKAN - Matematik ve Teknoloji tutum ölçegi (MTTÖ): Geçerlik ve güvenirlik çalısması. - 2017
2 Nuray Çalışkan Dedeoğlu - A model to interpret teacher’s practices in technology-based environment. - 16–21 July 2006 - 2006
7.6-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Nuray Çalışkan Dedeoğlu - Dinamik Geometri Yazılımlarının Etkin Bir Şekilde Kullanılması : Aksiyonlar Ve Temel Beceriler - 15-17 Kasim 2007 - 2007
7.7-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 Nuray Çalışkan Dedeoğlu - Matematik öğretmenlerinin dinamik geometri ortamında bir “kara kutu” etkinliği süreci - 2015
2 Nuray Çalışkan Dedeoğlu, Zehra Gökçe - Ortaokul matematik terimlerinin semantik açıdan incelenmesi - 23-25 Mayıs 2013 - 2013
3 Nuray Çalışkan Dedeoğlu - Dinamik geometri ortamında anadolu motiflerinin çözümlenmesi: ilkögretim matematik öğretmen adaylarının deneyimleri - 19-21 Eylül 2012 - 2012
4 Nuray Çalışkan Dedeoğlu - İlköğretimde matematiksel ispatın gelişim süreci - 2010
3.2-ULUSLARARASI YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAP (BİLİMSEL VEYA DERS KİTABI) :
1 Nuray Çalışkan Dedeoğlu - Usages de la géométrie dynamique par des enseignants de collège - Sarrebruck: Éditions Universitaires Européennes - pp.428 - 2010
3.8-KİTAP BÖLÜM ÇEVİRİSİ :
1 Nuray Çalışkan Dedeoğlu - Matematik Eğitiminde Teoriler - Geometrik Paradigmalar - Pegem Akademi - pp.291-306 - 2016
2.13 A-BAŞARIYLA TAMAMLANAN YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI TARAFINDAN DESTEKLENMİŞ BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJESİNDE (YALNIZCA AR-GE NİTELİĞİNDEKİ PROJELER-LİSANSÜSTÜ TEZ PROJELERİ HARİÇ) YÜRÜTÜCÜ OLMAK :
1 Nuray Çalışkan Dedeoğlu, Ali Eraslan, Zuhal Ünan, Mevlüde Doğan - Matematik eğitiminde yeni program çerçevesinde öğretmen niteliğinin arttırılmasına yönelik laboratuar kurulması - Vol.20000 - PYO.EGF.1907.11.001 - 2011
2.13 B-BAŞARIYLA TAMAMLANAN YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI TARAFINDAN DESTEKLENMİŞ BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJESİNDE (YALNIZCA AR-GE NİTELİĞİNDEKİ PROJELER) ARAŞTIRMACI OLMAK :
1 Sakarya Bilim Yolculuğunda - 116B014 - 2017
2 Sakarya İlinde Görevli İlköğretim Matematik öğretmenlerinin Mesleki Genel Yeterlikleri - Vol.16500 - --- - 2012
2.14-TÜBİTAK DESTEKLİ PROJEDE PANELİST, DIŞ DANIŞMAN, GÖZLEMCİ PANELİST OLMAK (EN FAZLA 100 PUAN ALINABİLİR.) :
1 Değerler Eğitimi Mentoru Yetiştirme Bağlamında Sakarya Hareketi - xxx - 2016
9.6-SSCI, SCI-EXP, AHCI, SCOPUS, ESCI DIŞINDAKİ ALAN ENDEKSLERİNDEKİ DERGİLERDE BAŞ EDİTÖRLÜK DIŞINDAKİ DİĞER EDİTÖRLÜKLER :
1 Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - 2015
2 Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri Dergisi - 2014
3 Kuram ve uygulamada eğitim bilimleri - Vol.1 - 2013
4 Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi - Vol.2 - 2013
5 Sakarya University Journal of Education - Vol.3 - 2013
6 MATDER Matematik Eğitimi Dergisi - Vol.3 - 2012
7 Mehmet Akif Ersoy Eğitim Fakültesi Dergisi - Vol.2 - 2012
8 Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi - Vol.2 - 2008
10.3-ALANINDA YURTİÇİ KAMU KURUM VE KURULUŞLARINDAN ALINAN BİLİM/SANAT/TASARIM ÖDÜLÜ :
1 Nuray Çalışkan - Yurtdışı Lisansüstü Öğrenim Bursu - Milli Eğitim Bakanlığı - Mart - 1998
10.5-ULUSAL KONGRE, KURULTAY, SEMPOZYUM, KONFERANS, FESTİVAL GİBİ ETKİNLİKLERİN BİLİM/SANAT/TASARIM KURULU TARAFINDAN VERİLEN ÖDÜL (ADINA BELGE DÜZENLENEN ÖĞRETİM ELEMANI BAŞVURABİLİR) :
1 Tübitak Yayın Teşvik Ödülü - TÜBİTAK - 2013
12.2-YÖNETİMİNDE TAMAMLANAN HER YÜKSEK LİSANS TEZİ İÇİN :
1 Sınıf öğretmenlerinin zihinden işlem konusuna ilişkin pedagojik alan bilgilerinin incelenmesi - Özlem Altun - Sakarya - Eğitim Bilimleri - Matematik Eğitimi - 2022
2 Matematik ögretmenlerinin 5. sınıf düzeyinde kullandıkları problem çözme stratejileri ve karsılastıkları zorluklar - Önder Eğerci - Sakarya Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Egitimi Anabilim Dalı - 2019
3 Öğrencilerin dinamik geometri ortamında varsayımda bulunma süreci - Toyly Bozjanov - Sakarya Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - Matematik ve Fen Bilimleri Egitimi Anabilim Dalı - 2019
4 - Ortaokul matematik terimlerinin semantik açıdan incelenmesi - Zehra Gökçe - Sakarya Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - İlköğretim Matematik Eğitimi Anablim Dalı - 2014
5 - Ortaokul 7. sınıf matematik dersi alan-çevre ilişkisi konusunda oyun temelli öğretimin öğrenci başarısına etkisi - Ufuk Bozoğlu - ISSN : - Ondokuz Mayıs Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü - İlköğretim Matematik Eğitimi Anablim Dalı - 2013
13.1-LİSANSÜSTÜ DÜZEYDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE TEKNOLOJİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
2 UZMANLIK ALANI DERSİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2013
3 MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE TEKNOLOJİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
4 MATEMATİK EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA VE ALAN UYGULAMALAR - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
5 MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE TEKNOLOJİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
6 MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE TEKNOLOJİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2013
7 MATEMATİK EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA VE ALAN UYGULAMALAR - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
8 MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE TEKNOLOJİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
9 UZMANLIK ALANI DERSİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2012
10 MATEMATİK EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA VE ALAN UYGULAMALAR - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2012
11 MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE TEKNOLOJİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2011
12 UZMANLIK ALANI DERSİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Yüksek Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2011
13.2-LİSANS DÜZEYİNDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 TEMEL MATEMATİK - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2013
2 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
3 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
4 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
5 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
6 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
7 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
8 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
9 GK.SEÇ. II: BİLG. DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRT. - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2013
10 TEMEL MATEMATİK - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 2 - 2013
11 OKUL DENEYİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2013
12 OKUL DENEYİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2013
13 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
14 ALAN SEÇ. I: İLKÖĞR. MAT. ÖĞRETİMİNDE YENİ YAKLAŞ. - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
15 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
16 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
17 OKUL DENEYİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2013
18 OKUL DENEYİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2013
19 OKUL DENEYİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2013
20 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
21 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
22 TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2013
23 TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2013
24 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
25 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
26 OKUL DENEYİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2013
27 OKUL DENEYİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2013
28 MATEMATİK ÖĞRETİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2013
29 MATEMATİK ÖĞRETİMİ - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 2 - 2013
30 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
31 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2013
32 İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2013
33 TEMEL MATEMATİK - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2013
34 TEMEL MATEMATİK - 2013-2014 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2013
35 MATEMATİK ÖĞRETİMİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2012
36 TEMEL MATEMATİK - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 1 - 2012
37 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
38 ALAN SEÇ. I: İLKÖĞR. MAT. ÖĞRETİMİNDE YENİ YAKLAŞ. - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
39 MATEMATİK ÖĞRETİMİ - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.4 - ISSN : 2 - 2012
40 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
41 TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2012
42 TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2012
43 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
44 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2012
45 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
46 ALAN SEÇ. I: İLKÖĞR. MAT. ÖĞRETİMİNDE YENİ YAKLAŞ. - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
47 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II - 2012-2013 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2012
48 MATEMATİK I - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
49 TEMEL MATEMATİK I - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
50 TEMEL MATEMATİK II - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
51 İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
52 MATEMATİK ÖĞRETİMİ II - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2011
53 OKUL DENEYİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2011
54 OKUL DENEYİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2011
55 OKUL DENEYİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 2 - 2011
56 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
57 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 2 - 2011
58 BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 2 - 2011
59 MATEMATİK II - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2011
60 TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.1 - ISSN : 1 - 2011
61 MATEMATİK FELSEFESİ - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2011
62 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2011
63 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2011
64 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - 2011-2012 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.2 - ISSN : 1 - 2011
13.4-EĞİTİM-SEMİNER-SERTİFİKA :
1 Nuray Çalışkan Dedeoğlu - Uzaktan egitimde aktif katılım: Matematik dersi için öneriler - 24/09/2010 - 2020
14.4-ULUSLARARASI SPORDA HAKEMLİK, ANTRENÖRLÜK, İDARECİLİK, MENTOR, KONDİSYONER, FİZYOTERAPİST, SPOR HEKİMİ VB. GÖREV YAPMAK :
1 SAKARYA'da Eğitimi İzleme Çalışma Raporu, 19.12.2012, Sakarya - 2012
18.2-İŞ DENEYİMİ :
1 Öğretim Üyesi (Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi) - Devam ediyor - 2018
2 Öğretim Üyesi (Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi) - 2013
3 Öğretim Üyesi (Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi) - 2008
4 Araştırma Görevlisi (Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi) - 2007
5 Matematik Öğretmeni (Kalecik İHL/Ankara) - İstifa - 1996
18.4-AKADEMİK BİLGİLERİ :
1 Sakarya Üniversitesi - Eğitim Fakültesi - Dr Öğretim Üyesi - 2018
BİLDİRİLER
S-T-E-M: STEM’in anlaşılmasına engel bu kodlama olabilir mi?”
Design Input in Education: Science Centers for Children
Uzaktan Eğitimde Sanal Matematik Sınıf Araçları
Sınıf Öğretmenlerinin Zihinden İşlem Yapma Konusuna İlişkin Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi
Matematik Dersi Kazanımları Fen Bilimleri Dersini Destekliyor Mu?
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Staj Planlarının Matematik Çalışmaları Açısından İncelenmesi
Ortaokul Öğrencilerinin Dinamik Geometri Ortamında Varsayımda Bulunma Süreci
Problem Solving Competencies of Mathematics Teachers During Concrete Operational Stage
Matematik ve Teknoloji tutum ölçeği (MTTÖ): Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Preservice Mathematics Teachers’ Mathematizing Skills in The Process of Solving a Real Life
Matematik öğretmenlerinin dinamik geometri ortamında bir kara kutu etkinliği süreci
Ortaokul öğrencilerinin matematik terimlerini sözel ve matematiksel temsil becerileri
Ortaokul matematik terimlerinin semantik açıdan incelenmesi
Professional Development of Early Childhood Mentor Teachers in Teaching Math
Dinamik geometri ortamında anadolu motiflerinin çözümlenmesi ilkögretim matematik öğretmen adaylarının deneyimleri
MEB destekli sanal öğrenme nesnelerinin matematik öğretiminde etkili teknoloji kullanımı bağlamında incelenmesi
Okul öncesi eğitim ve ilköğretim birinci sınıf matematik program kazanımlarının sarmal yaklaşıma göre incelenmesi
İlköğretimde matematiksel ispatın gelişim süreci İlköğretim Matematik Dersi Öğretim Programının incelenmesi
Dinamik Geometri Yazılımlarının Etkin Bir Şekilde Kullanılması Aksiyonlar ve Temel Beceriler
A model to interpret teacher s practices in technology based environment
Teachers using technology models of the complexity of practices
La place des TICE dans les mémoires professionnels d IUFM
KİTAPLAR
İlk ve Orta Öğretimde Değerler Eğitimi Uygulamaları
Matematik eğitiminde teoriler
Usages de la géométrie dynamique par des enseignants de collège Des potentialités à la mise en oeuvre: quelles motivations, quelles pratiques?
MAKALELER
Preservice Mathematics Teachers’ Ability to Perform the Mathematizing Process: The Cylinder Packing Problem
Ortaokul fen bilimleri ders kitaplarındaki matematiksel kavramların matematik dersi öğretim programı bağlamında incelenmesi
Matematik öğretmenlerinin 5. Sınıflarda problem çözme yeterlikleri
Matematik ve Teknoloji Tutum Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Matematik Öğretmen Adayları için Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Pre-Service Elemantary Mathematics Teachers’ Views On The Applicability Of Dynamic Geometry Black Box Activities In Classroom Environment
MEB destekli sanal öğrenme nesnelerinin matematik öğretiminde etkili teknoloji kullanımı bağlamında incelenmesi
Okul öncesi eğitim ve ilköğretim programlarının matematik konu kazanımları temelinde uyumu
Usages de la technologie dans des conditions ordinaires Le cas de la géométrie dynamique au collège Potentialités attentes pratiques
ARAŞTIRMA PROJELERİ
Sakarya Bilim Yolculuğunda
Değerler Eğitimi Mentoru Yetiştirme Bağlamında Sakarya Hareketi
Sakarya ilinde görevli ilköğretim matematik öğretmenlerinin mesleki genel yeterlikleri
Matematik eğitiminde yeni program çerçevesinde öğretmen niteliğinin arttırılmasına yönelik laboratuar kurulması
ÖDÜL
Tübitak Yayın Teşvik Ödülü
Yurtdışı Lisansüstü Öğrenim Bursu
UZMANLIK ALANLARI
Matematik Eğitimi